Facebook dla WooCommerce — łatwa marketingowa wtyczka WordPress dla sprzedawców detalicznych, łącz się z klientami za pośrednictwem czatu
Facebook dla WooCommerce łączy Twoją witrynę WooCommerce z Facebookiem, aby pomóc odwiedzającym znaleźć Twój sklep eCommerce. Dzięki łatwej w użyciu wtyczce Facebooka możesz natychmiast dodać Facebooka jako jedno z portali społecznościowych. Możesz kupić natychmiastową promocję, zdobyć nowych klientów, otworzyć sklep na Facebooku, aby sprzedawać wszystkie swoje towary i monitorować skuteczność różnych działań wykonywanych w Twojej witrynie za pomocą jednego kliknięcia.
Wtyczka Facebook dla WooCommerce została zaprojektowana w taki sposób, aby łączyła Twoją witrynę z popularnymi sieciami społecznościowymi, takimi jak Twitter, Facebook, Google+ i wiele innych. Po zainstalowaniu wtyczki Facebook dla WooCommerce zobaczysz przyciski Facebooka na każdej stronie Twojego sklepu internetowego. Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się na swoje konto na Facebooku, wtyczka aktualizuje status i wyświetla przycisk „Lubię to” lub „Udostępnij”. Za każdym razem, gdy użytkownik kliknie przycisk łączący Twój sklep z konkretną stroną na Facebooku, informacje wyświetlane w formularzu ulegną zmianie, dzięki czemu zostaną wyświetlone informacje, których potrzebuje ta konkretna osoba. Gdy użytkownik kliknie przycisk, aby rozłączyć się ze sklepem internetowym, otrzymasz również powiadomienie e-mail.
Dla tych, którzy prowadzą kampanię Facebook dla WooCommerce, możesz dodać dowolną liczbę znajomych z Facebooka. Wtyczka Facebook dla WooCommerce wyświetli opcję „Dodaj jako gość” tuż obok strony Twojego sklepu internetowego, dzięki czemu możesz zaakceptować znajomych, którzy mogą zostać potencjalnymi klientami. Te wtyczki Facebooka ułatwiają również Twoim klientom komunikację z Tobą na Facebooku. Możesz dodawać komentarze, udostępniać linki i filmy oraz szybko odpowiadać na pytania i skargi. Ta wtyczka Facebook dla WooCommerce jest niezwykle łatwa w instalacji i obsłudze; dlatego konfiguracja i rozpoczęcie pracy nie powinno zająć dużo czasu. Pozwalając użytkownikom Facebooka na dostęp do wielu stron Twojego sklepu internetowego, będziesz w stanie szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.